Interviu acordat revistei Practic – Xandra: sincer, pentru tine!

„Uniformizarea frumuseții feminine nu mi se pare deloc în regulă. Diversitatea și unicitatea fiecăreia sunt valorile atașate brandului XANDRA” ne spune Ruxandra Antohe, un nume tot mai apreciat  în industria de cosmetice din România

Mi-a plăcut tare mult ideea de a oferi produse  cosmetice premium la prețuri foarte accesibile. Cum faceți? Ce măsuri ați luat?

Am realizat asta începând cu lansarea produselor din gama Lift Activ by XANDRA. Nu a fost o decizie ușoară. Un produs de calitate în industria cosmetică implică costuri de fabricație, de design, de marketing, de distribuție, de aceea în final ajunge să coste o sumă frumușică. După ce m-am consultat cu echipa mea, în care am specialiști de marcă, am decis să investesc în calitatea ingredientelor și a tehnologiei pentru obținerea unui produs revoluționar, de înaltă calitate, și să mă implic personal în suplinirea acelor componente de creație, marketing, distribuție, reducând astfel cheltuielile aferente și implicit prețul final al produsului la raft.

Care sunt principalele calități ale produselor  cosmetice asociate brandului XANDRA? Cine sunt clienții voștri? Cui vă adresați?

Brandul XANDRA dorește să promoveze un alt fel de frumusețe, una în care să acceptăm cu înțelepciune felul în care ne-a construit natura, să îngrijim cu dragoste ceea ce suntem și să ne simțim bine în propria piele. XANDRA promovează frumusețea reală și tangibilă, nu imagini glossy. În plus, eu cred că pe lângă un produs de înaltă calitate, consumatorul trebuie să rezoneze cu valorile noastre, să simtă că face parte din ideea noastră. Perfecționismul excesiv care se promovează cam peste tot duce mai degrabă la o uniformizare a frumuseții feminine, ceea ce nu mi se pare deloc în regulă. Umanitatea este foarte frumoasă tocmai pentru că e o mare diversitate, fiecare e unic și frumos în felul său. După cum am mai spus, încă din faza în care era doar un proiect în mintea mea, am dorit să abordez segmentul de retail. Dar aveam prea puține informații clare despre cum funcționează concret afacerea. Astfel că pentru început  am decis să creez un proiect pilot, pentru a înțelege în mod real cum funcționează piața cosmeticelor, pentru a vedea oportunitățile și provocările, cerințele și minusurile pieții.

Cum au luat naștere cosmeticele XANDRA? Numele lor vine de la numele tău? Tu le creezi, combinând ingredientele? Ce ingrediente de bază folosești?

Da, numele brandului este o prescurtare a numelui meu. Noua gamă se numește Derma Lift Activ, iar ca noutate absolută pentru un produs cosmetic fabricat în România oferim extractul de trufe albe și hyalusphere. Această combinație inovativă aduce multiple beneficii pentru îngrijirea tenului.  Se știe că peste 50% din AH (acidul hyaluronic) din organismul uman se regăsește la nivelul pielii, căreia îi conferă suplețe și finețe. Hyaluspherele sunt o componentă revoluționară, pe bază de acid hyaluronic micro-încapsulat și vectorizat, care are capacitatea de a penetra stratul dermic și de a umple ridurile fine.  Apoi, extractul de trufe albe oferă   multiple efecte anti-îmbătrânire, repară  și protejează genele (ADN). Ambele  ingrediente sunt testate în vitro.

Care sunt produsele voastre-star?

Noua gamă Derma Lift Activ by Xandra cuprinde patru produse: o cremă de față cu extract de trufe albe și hyalusphere, bogată în aminoacizi, care asigură o hidratare intensă a tenului, oferă prospețime și suplețe; un serum facial cu efect de push-up și multe beneficii pentru ten; un ulei demachiant pentru toate tipurile de ten, foarte special, deosebit, cu o textură ușoară  și non-grasă, care îndepărtează în totalitate machiajul, chiar și cel waterproof, fără a lăsa tenul gras; și, în cele din urmă dar nu lipsit de importanță, un peeling facial cu particule de diamant, care îndepărtează instant celulele  moarte și lasă tenul luminos și catifelat (este wow!), care a avut mare succes în proiectul pilot pe care l-am derulat, despre care v-am vorbit mai devreme. Toate aceste produse din gama Derma Lift Activ by XANDRA pot fi găsite pe site-ul nostru www.x-andra.ro și vom intra în curând la standurile lanțurilor de retail, căci obiectivul nostru este să oferim produse de top la prețuri cât mai accesibile și cumpărătorului cu venituri medii. Frumusețe și încântare fără o cheltuială excesiv de mare!

Ador ambalajele voastre roșii, sunt extrem de senzuale și atrăgătoare. Cine le-a făcut? Aveți un designer? Sunt reciclabile?

Roșu este o culoare care bucură ochiul,   ne face mai dinamici și mai încrezători în puterile noastre. În plus, este culoarea pasiunii – de aceea am optat pentru acest design de ambalaj.  Design care este un produs de echipă în cadrul căreia cu modestie recunosc că m-am implicat complet, de la forma ambalajelor până la etichetă, culoare etc.   Mi-am dorit un produs de calitate ambalat atrăgător și incitant, ceea ce se pare că am reușit, deoarece am primit aprecieri asupra modului de prezentare.   Sigur că ambalajele sunt reciclabile, tocmai aceasta a fost ideea atunci când am optat pentru sticlă. În plus, ingredientele folosite  își păstrează și mai bine efectul miraculos  față de ambalajele obișnuite din plastic.


POSTARI RECENTE